Üssön meg a laposguta! - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://ussonmeg.blog.hu/2011/02/11/mit_akar_meg_selmeczi_gabriella/full_commentlist/1#c12550138
Válasz erre: Mit akar még Selmeczi Gabriella?
2011-02-13T07:54:31+01:00
2011-02-13T07:54:31+01:00
mErzsébet
http://blog.hu/user/529500
Jáj.Erről ennyit.A szenátorok azok elsők az elsők között ,nem számít a dolgozó aki az életét ledolgozta és él 54 ezerből ,és ordítani tudna ,éljenek a szenátorok. Nök.Ha Isten is úgy akarja.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/02/11/mit_akar_meg_selmeczi_gabriella/full_commentlist/1#c12543205
Válasz erre: Mit akar még Selmeczi Gabriella?
2011-02-12T16:40:19+01:00
2011-02-12T16:40:19+01:00
lüke
http://blog.hu/user/281341
az elsö mondat nagyon szép<br />
- a hit, párt szimpátia magán ügy-<br />
neki sincsenek kvalitásai
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12533998
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-02-11T17:20:42+01:00
2011-02-11T17:20:42+01:00
daito
http://blog.hu/user/3725
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12265208" class="reply_nick_56942" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12265208 );">@nyíregyházi betti</a>: tök jó, egy sort sem írtam a katonatisztekről, akik az előző rendszerben szolgáltak, és hogy mentek nyugdíjba.<br />
<br />
Alapvetően, amikor 2-3 éve előkerült a téma, sem ezekről az emberekről szólt a fáma, hanem a 40 évesen nyugdíjba menő rendőrökről. S ma már egyre kevesebben emlékeznek arra, hogy is ment a hadseregnél.<br />
<br />
Egyébként értem, amit írsz, igazad is van, csak semmi köze ahhoz, amit én írtam. :-)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12265208
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-20T17:05:40+01:00
2011-01-20T17:05:40+01:00
nyíregyházi betti
http://blog.hu/user/56942
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12255764" class="reply_nick_3725" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12255764 );">@daito</a>: "viszont az sem megoldás, hogy valaki 15 évig kommandós, és utána viszlát;"<br />
<br />
Nem mindenki harcolja le az egészségét a fegyveres testületekben. <br />
<br />
Felnőtt életem első 16 évét polgári technikusként a hadseregben töltöttem, majd rendszerváltáskor kb. 250 klf. iskolai végzettségű és szolgálati idejű munkatársammal együtt VÉGKIELÉGÍTÉS nélkül lapátra kerültem. A több mint másfél évtized alatt egyetlen egy alkalommal fordult elő, hogy valamelyik katonatiszt fizikai munkát végzett. (Szolgálati úton besegített a polgári alkalmazott szakembereknek kábeleket fektetni azért, hogy hamarabb hazamehessenek.) Lett is belőle szőnyegszéle. Az elöljárója leteremtette mert nem viselkedett katonatiszthez méltóan. Többségében intelligens, komoly emberek voltak a hivatásos katonák, egyikkel sem volt személyes konfliktusom. Ők már mindnyájan nyugdíjba vonultak, én pedig 54 évesen attól rettegek, hogy valamely súlyos tárgyat cipelve le ne essek a 3,5 méter magas létráról és kibírjam a 12 órás állást és cipelést az acélbetétes cipőmben, miközben toppon vagyok szakmailag is. Mindezt nagyon alacsony, teljes mértékben bejelentett munkabérért a hajdani ellentábor egyik fejlett, minden állampolgárára kiterjedő szociális hálóval rendelkező nyugati országából Magyarországon is letelepült multinál. (Eddig kibírtam, a jövőt nem sejthetem....) <br />
<br />
Pártjaink és kormányaink jótéteményeként a hozzám hasonló munkavállalók kaptak nyugdíjig még +10 évet. (Életkorom miatt én csak kilenc és felet.) Ha pedig a szubjektív megítélés alapján nem tetszünk a fiatal, az utóbbi két évtized vadkapitalizmusában szocializálódott vezetőknek, (mert pl. úgy ítélik meg, hogy "pártállami" módon dolgozunk) irány az utca és a jelenlegi társadalmi "igazságszolgáltatás" jegyében odalökött egyre csökkenő, majd megszűnő nyomorsegély....<br />
<br />
Velünk kapcsolatban SENKINEK nem jutnak eszébe ilyen szavak, hogy sem etikailag, sem jogilag, sem racionálisan valami nem jó. Tessék már ezt is végiggondolni! A civil szférában is rengeteg ember teszi tönkre magát fillérekért, de az nem számít. Vajon miért? Emiatt dühösek az emberek a korkedvezményes (szolgálati) nyugdíjak miatt. Nem azért nehezményezik, mert a kommandós valóban tönkre vágta magát 40 éves korára és munkaképtelenné vált, hanem mert a civil életben nagyon sok olyan egészséges embert látnak dolgozni, akik közben az adófizetők pénzéből még ő jövedelmüktől magasabb, +nyugdíjat is kapnak. <br />
<br />
Az országban pedig dühöng a munkanélküliség és az egzisztenciális ellehetetlenülés a civil lakosság jelentős tömegeinek körében. Elkeseredett aktív dolgozók acsarkodnak munkában megőszült idősekre, miközben az elit egyre jobban él a pórnéptől elvett jövedelemből. Érted már mi itt a probléma? :-(((
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12257357
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-20T10:35:52+01:00
2011-01-20T10:35:52+01:00
metalheart
http://blog.hu/user/502041
a ritkábban járó buszokat és villamosokat nem cáfolta.<br />
pedig most sem fér fel mindig mindenki.<br />
"hajrá magyarország!..."
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12255764
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-20T09:27:54+01:00
2011-01-20T09:27:54+01:00
daito
http://blog.hu/user/3725
Hm, értem, a rendőrök, katonák ügye sokakat zavar, de.<br />
<br />
Azt vegyétek tudomásul, hogy a rendvédelmi, honvédelmi állományban dolgozók hivatalosan fegyveres szolgálatot látnak el. Ezt nem magyaráznám túl, de 50 felett ebben a témában túl sok keresnivaló nincs. Mielőtt sírnátok, külföldön is, Amerikában is, viszonylag kevés rendőr rohangál 50 felett. A 40 évesen elmegy nyugdíjba kimondottan nem irodisták helyzete; maximum azoké, aki előtte aktív (fegyveres, közrendes, külföldi) szolgálatot látott el, vagy egyéb betegsége van; és/vagy már rendvédelmi, honvédelmi középiskolában, tiszthelyettesképzőben, tisztképzőben tanult.<br />
Lehet szidni a rendszert, de ez arról szól, hogy aki ilyen iskolában tanul, már akkor is szolgál, és szükség esetén használható, bevethető.<br />
<br />
A 37-42 év táján nyugdíjba menők körébe a különböző beavatkozó egységekben (kommandósok) szolgálók és az egyéb speciális feladatokat ellátók (tűzszerészek, búvárok, pilóták és ezek kísérői) tartoznak.<br />
Ezen a rendszeren is lehet vitatkozni, de aki 15-20 évet leszolgált mondjuk felszámolóként (kommandósként), az csak ránézésre kigyúrt, még fiatal harcos. Ezek a 40-es ürgék többsége rendelkezik olyan betegséggel, sérüléssel; ami miatt nem tud tovább szolgálni. Térd, könyök, boka, csukló rendesen igénybe van véve. A szem, a fül kap rendesen a lövészeteken, gyakorláson, bevetésen. A gerincoszlop pedig pont könyörög, hogy 15 éven át heti rendszerességgel 25-30 kg-os felszereléssel rohangálj, álldogálj - mindezt stresszhelyzetben. A megkopott csigolyádon, vagy a levált porcon az átlagosnál nagyobb bicepsz nem segít.<br />
<br />
Azon lehetne vitatkozni, hogy a szervezeten belül találni kellene/lehetne ezeknek az embereknek munkát és helyet, csak ez nem így megy; viszont az sem megoldás, hogy valaki 15 évig kommandós, és utána viszlát; még 15 évig boldoguljon, ahogy tud. Ez sem etikailag, sem jogilag, sem racionálisan nem jó; tessék végiggondolni.<br />
<br />
Az "irodisták" helyzete megint speciális dolog, úgy en bloc az egészre (fegyveres közszolgálat) azt tudom mondani, hogy a fegyveres szolgálatnak a világon mindenhol az az egyik vonzereje, hogy nem kell (és lehet) az általános nyugdíjkorhatárig dolgozni.<br />
Minden munkának megvan az előnye és a hátránya, itt ez előny. Van egy csomó hátrány; azt sosem kiabáljátok.<br />
<br />
Egyébként mindig leírom, L.A-ben, az ugye USA, valaki említette előbb; ott az a szokás évek óta, hogy a 20 évet leszolgált bármilyen rendőrnek és házastársának ingyen van a 100%-os eü ellátás; és ehhez hasonló előny mindenhol van.<br />
A fegyveres és főleg a rendőri munka ugyanis sehol sem jól fizető, sehol sem igazán megbecsült. (Persze vannak helyek, ahol JOBBAN becsült és JOBBAN fizet, de ott sem toplistás. :) Ez van.)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12254918
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-20T07:33:38+01:00
2011-01-20T07:33:38+01:00
Silent Bob
http://blog.hu/user/24033
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12247051" class="reply_nick_350877" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12247051 );">@Zabalint</a>: Pontatlanul fogalmaztam. Azt a nyavalygást érzem túlzásnak, hogy a KÜLFÖLDI EU-s nyugdíjasok is ingyen utazhatnak.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12254301
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-20T00:44:20+01:00
2011-01-20T00:44:20+01:00
Kandabula
http://blog.hu/user/106785
Építményadó? Vagyonadó? Stabilabb bevétel lenne. És igazságosabb. És több. És rendszeres.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12254208
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-20T00:30:15+01:00
2011-01-20T00:30:15+01:00
Perillustris
http://blog.hu/user/42121
"azonban cáfolta, hogy a gyerekek és nyugdíjasok utazási kedvezményeinek megszüntetésére tettek volna javaslatot"<br />
<br />
Remélem, ez annyit jelent csak, hogy kizárólag a nyugdíjasokról van szó a javaslatban, ami időszerű.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12252490
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T22:15:05+01:00
2011-01-19T22:15:05+01:00
Kepan
http://blog.hu/user/470913
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12252433" class="reply_nick_16934" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12252433 );">@tris</a>: <br />
<br />
Egyetértek.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12252433
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T22:12:38+01:00
2011-01-19T22:12:38+01:00
tris
http://blog.hu/user/16934
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12251556" class="reply_nick_31327" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12251556 );">@üvöltő dervis</a>: szülésről csak annyit, hogy a valóság sajnos az, hogy kifizeted a dokinak a 100e körüli összeget a szülésért, közben pedig úgy megy oda, hogy előzőleg a magánrendelésén volt és talán a szülésre odaér, vagy már 36 órája nem aludt. Így csináljon császárt ha muszáj.<br />
<br />
én csak ilyen dokit ismerek, azon kívül, hogy fizetek még imádkozhatok is, hogy nehogy fáradtságában szúrjon el valami egyszerű dolgot és ott haljunk meg.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251677
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:36:45+01:00
2011-01-19T21:36:45+01:00
Kata78
http://blog.hu/user/57810
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250013" class="reply_nick_31327" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250013 );">@üvöltő dervis</a>: az update-t majd akkor lesz hihető, ha végre hivatalosan bejelentik, mit akarnak. (ld magánnyugdíj "megvédjük, 14 hó, megszüntetjük" )
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251661
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:35:58+01:00
2011-01-19T21:35:58+01:00
üvöltő dervis
http://blog.hu/user/31327
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12251217" class="reply_nick_405242" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12251217 );">@venszivar</a>: A rendőrök közül az irodások közül ismerek olyat, aki alig várja, hogy meglegyen a 25 év munkaviszonya és pattan. Közben két évig az adófizetők pénzén nyelvtanfolyamra járt munkaidőben, meg még kitudja mire. Az orvosoknál én még csak szülés miatt fizettem, de jobban esett volna, ha azt mondja az orvos, hogy ezt azért fizeted, mert ha hajnal kettőkor szül az asszony, akkor is megyek. Számlát adna, akkor mondhatnánk, hogy emelt-díjas szolgáltatás. Nem nem értek egyet a hálapénzzel. De ismerek öreg professzort, aki a Madarászban nyomja a hétvégi ügyeletet. És ismerek olyan rendőrt, aki családbarát váltott műszakban 12 órázik, nem irodában.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251634
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:34:52+01:00
2011-01-19T21:34:52+01:00
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250550" class="reply_nick_319155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250550 );">@az igazi Sipi</a>: nem is nagyon jellemző.<br />
De ugyanez igaz a tömegközlekedésben is. Láttam nemrég egy fazont, aki vagy 3 megállón keresztül próbálta beolvastatni a bérletét, mert valamiért nem ment neki, de valahogy úgy nézett ki, nem veszi be a gyomra, hogy ingyen utazzon. Akkor mondjuk még röhögtem rajta, fura volt a magyar mentalitás után...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251568
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:30:45+01:00
2011-01-19T21:30:45+01:00
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250599" class="reply_nick_253424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250599 );">@driopios</a>: hát ez esetben elnézést, bizonyára igazad van, nem volt kedvem átbogarászni. Ellenben itt Norvégiában átszámolva kb. ugyanennyibe kerülnek a jegyek és bérletek, de még részmunkaidőben (!), minimálbéren (!) mosogatva (!) is keresek annyit, hogy egy havi bérlet csak a fizetésem kb. 6(!)%-a.<br />
Igaz, itt van más, ami viszi a pénzt, és nem mellesleg sok-sok olaj, így nem lehet összehasonlítani Magyarországgal.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251556
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:30:24+01:00
2011-01-19T21:30:24+01:00
üvöltő dervis
http://blog.hu/user/31327
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12251217" class="reply_nick_405242" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12251217 );">@venszivar</a>: A rendőrök közül az irodások közül ismerek olyat, aki alig várja, hogy meglegyen a 25 év munkaviszonya és pattan. Közben két évig az adófizetők pénzén nyelvtanfolyamra járt munkaidőben, meg még kitudja mire. Az orvosoknál én még csak szülés miatt fizettem, de jobban esett volna, ha azt mondja az orvos, hogy ezt azért fizeted, mert ha hajnal kettőkor szül az asszony, akkor is megyek. Számlát adna, akkor mondhatnánk, hogy emelt-díjas szolgáltatás. Nem nem értek egyet a hálapénzzel. De ismerek öreg professzort, aki a Madarászban nyomja a hétvégi ügyeletet. És ismerek olyan rendőrt, aki családbarát váltott műszakban 12 órázik, nem irodában.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251381
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:19:29+01:00
2011-01-19T21:19:29+01:00
jazzcool
http://blog.hu/user/68826
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12251185" class="reply_nick_503986" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12251185 );">@bánat</a>: nincs vita köztünk. a 65 éven felülieknek is fizetniük kellene a közösségi közlekedés igénybevételéért, mondjuk a teljes ár 50 százalékát a BKV és a MÁV esetében is. ráadásul a MÁV-nál szinte áttekinthetetlenül sokféle jogcímen adnak ki ingyenjegyet, meg hihetetlenül kedvezményes jegyeket. egy felmérés szerint az utasoknak talán 15 százaléka utazik teljes áron. ez tarthatatlan!
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251265
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:14:15+01:00
2011-01-19T21:14:15+01:00
venszivar
http://blog.hu/user/405242
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12251198" class="reply_nick_95399" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12251198 );">@gitáros</a>: Akkor te ének tanár vagy?Apád meg talán mégse ,én....,de még átgondolom.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251217
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:11:43+01:00
2011-01-19T21:11:43+01:00
venszivar
http://blog.hu/user/405242
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12251085" class="reply_nick_31327" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12251085 );">@üvöltő dervis</a>: Igen,én is ezt írtam s hangoztatom,hogy "ez nem a legjobb irány" !Csak én ide vettem az orvosokat s a rendőröket is.Azokról nincs véleményed?
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251198
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:10:50+01:00
2011-01-19T21:10:50+01:00
gitáros
http://blog.hu/user/95399
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250955" class="reply_nick_405242" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250955 );">@venszivar</a>: <br />
Te siralmasan buta vagy, apám...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251185
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:10:06+01:00
2011-01-19T21:10:06+01:00
bánat
http://blog.hu/user/503986
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250390" class="reply_nick_68826" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250390 );">@jazzcool</a>: gazdagabb országok sem engedik + az ingyen utazást.Igenis szüntessék +. Átlagfizetésű dolgozó is meg kell, hogy vegye a 10.ezer forintos bérletet, hogy 90-100. ezer fizetéséért betudjon menni dolgozni! az ingyen utazó nyugdijast eltartsa.Az átlag nyugdij is uennyi és fele a bérlet ára 65 éves korig!De ahol még gyermek is van ott is a bérletet meg kell venni.Már tanulják meg, hogy vége Róbertbácsi konyhájának.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251144
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:07:51+01:00
2011-01-19T21:07:51+01:00
dancegirl26
http://blog.hu/user/165059
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250200" class="reply_nick_154559" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250200 );">@Miizu</a>: Helló "szomszéd" :)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251136
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:07:29+01:00
2011-01-19T21:07:29+01:00
Kepan
http://blog.hu/user/470913
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250768" class="reply_nick_11133" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250768 );">@Csavarhúzós</a>: <br />
<br />
Egy francokat dolgozik. Csak sírni tud ő is, szidja a komcsikat, de autóra telik én meg le vagyok szarva, ha bajom van. Ez a mentalitás a piaci szférában - alkalmazotti viszonyban - egyenlő a leszerelési papírral.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251085
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:05:16+01:00
2011-01-19T21:05:16+01:00
üvöltő dervis
http://blog.hu/user/31327
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250955" class="reply_nick_405242" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250955 );">@venszivar</a>: Szerintem ez nem a legjobb irány, a tanárokon nagy felelősség van, persze mindenhol vannak jók, és nemtörődöm emberek. Szerintem minden szakmában vannak, az utóbbiak a kontárok, az előbbiek az elhivatottak.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251056
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:04:02+01:00
2011-01-19T21:04:02+01:00
JohnHenry
http://blog.hu/user/233774
nem tudom, volt-e már, de ha a kiskölök meg a vénember kedvezményét eltörlik/csökkentik, akkor ugye nem a teljes árat fizetővel kell megfizettetni az ő szállításukat, ergo akkor csökkenteni fogják a bérlet meg a jegy árát?<br />
<br />
hehe :D álmodik a nyomor :-((((
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12251041
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T21:03:02+01:00
2011-01-19T21:03:02+01:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250788" class="reply_nick_319155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250788 );">@az igazi Sipi</a>: <br />
pl vdszsz évi 350/fő cafeteria. és állandóan sírnak + sztrájkolnak...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250986
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:59:47+01:00
2011-01-19T20:59:47+01:00
dancegirl26
http://blog.hu/user/165059
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249031" class="reply_nick_560811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249031 );">@Valóviláglakó</a>: Szia. Küldj egy privit nekem:<br />
brigi0204@vipmail.hu. Mellém kell majd egy megbízható, szorgalmas kollegina pár hónap múlva (jelenlegi kollegina babázása miatt). Hátha tudok segíteni. Bpesti munkahely.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250955
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:57:29+01:00
2011-01-19T20:57:29+01:00
venszivar
http://blog.hu/user/405242
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250715" class="reply_nick_470913" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250715 );">@Kepan</a>: Én a nyugdíjasokat nem szidom,de a rendőröket ahol csak lehet!Tízezrével vannak 40-45 évesen nyugdíjba,majd FEKETÉN tovább "melóznak"!Mindjárt csöngetnek,megállt a ház előtt három fekete autó....<br />
Az orvosok is sírnak,pedig Pl.: a Praxison olvasni,hogy egy mandula műtétért 20 000Ft-ot adtak a dokinak s az KEVÉSNEK gondolta s "kikérte magának" a "piti" összeget.....Úgy vágtam volna pofán !!!!A tanárok max. évi 9 hónapot "melóznak" az átlag fizetésnél többért,de állandóan sírnak....
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250871
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:51:59+01:00
2011-01-19T20:51:59+01:00
sanyix
http://blog.hu/user/214036
na meg hozzá kéne nyúlni a sok "rokkant" nyugdíjashoz is, át kéne nézni a dolgaikat... nem kicsit nagyon.<br />
Kurva sok pénz van ebben az országban csak azért vagyunk szűkében mert mindig elbasszák/ellopják egy csomó marhaságra.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250839
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:49:26+01:00
2011-01-19T20:49:26+01:00
sanyix
http://blog.hu/user/214036
majd nem fognak menni napi 3x a rendelőbe panaszkodni, hanem csak heti egyszer... meg majd beosztják az idejüket, akkor mennek valahova ha tényleg kell, és nem csak unalomból utazgatnak (mert bizony sok ezt teszi).<br />
<br />
Végre hosszányúlnak már a választások szent tehenéhez...<br />
Ha én nem utazhatok kedvezménnyel ők miért? Ez diszkrimináció!!! rászizmus, náczy fujj fáájj sajtószabadság veszélyeztetés diktatúra hörr höörrrr
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250788
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:46:03+01:00
2011-01-19T20:46:03+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250715" class="reply_nick_470913" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250715 );">@Kepan</a>: en szoktam is..<br />
<br />
ugy a negyven szazalekukat el kellene zavarni a francba. tobb lenne az eltartok szama es visszaallna a kozszolgalat becsulete.<br />
<br />
mert jelenleg a kozalkalmazott jo esetben az ingyenelovel, de altalaban a tolvajjal azonos
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250768
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:44:46+01:00
2011-01-19T20:44:46+01:00
Csavarhúzós
http://blog.hu/user/11133
>Továbbá azt se hagyjuk figyelmen kívűl, hogy a közszféra dolgozói egy deka GDP-t nem termelnek, hisz az ő bérük a reálszféra által befizetett adókból kerül kifizetésre... Tehát azok, akik a nyugdíjast ingyenélőnek titulálják, bizony lépjenek fel az orvosok, rendőrök, tűzoltók és tanárok ellen is. <br />
-Ez baromság, az orvos dolgozik, a nyugdíjas nem.<br />
Bővebben: <a rel="nofollow" href="http://orankivul.blog.hu/2009/02/06/gazdasag_politika_gazdasag_politika_eltartottak">orankivul.blog.hu/2009/02/06/gazdasag_politika_gazdasag_politika_eltartottak</a>
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250747
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:43:40+01:00
2011-01-19T20:43:40+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250569" class="reply_nick_16934" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250569 );">@tris</a>: "én sem kértem gázártámogatást, noha nem számítok gazdagnak. De csórónak sem."<br />
<br />
de ha mar ketten ilyen "hulyek" vagyunk, akkor nem lehet annyira mese..:-)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250715
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:41:52+01:00
2011-01-19T20:41:52+01:00
Kepan
http://blog.hu/user/470913
Na és ha már amúgy is a nyugdíjasok és a hatalmas járandóságukról beszélünk:<br />
<br />
Az senkit nem zavar, hogy aki maradni akar a magánban, annak a szolgálati ideje november 30-tól nulla és méginkább az, hogy ezen munkavállalók nyugdíjjárulékának döntő többsége az államhoz vándorol? Szerintetek hányan maradnának MNYP-ban, ha a teljes nyugdíjjárulékot odautalnák?<br />
<br />
Ennyi erővel mondhatnánk azt is, hogy az óvodákat/iskolákat csak a szülőktől befolyt adóból fizetjük... <br />
<br />
Továbbá azt se hagyjuk figyelmen kívűl, hogy a közszféra dolgozói egy deka GDP-t nem termelnek, hisz az ő bérük a reálszféra által befizetett adókból kerül kifizetésre... Tehát azok, akik a nyugdíjast ingyenélőnek titulálják, bizony lépjenek fel az orvosok, rendőrök, tűzoltók és tanárok ellen is.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250713
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:41:49+01:00
2011-01-19T20:41:49+01:00
tris
http://blog.hu/user/16934
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250620" class="reply_nick_160607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250620 );">@Kivlov</a>: nálunk a koliba ugyanez volt. VOlt, hogy féltem, hogy nem vesznek fel - pedig sokszor enni alig volt pénzem.<br />
<br />
egyébként egyetértek - erre kéne valami megoldást kitalálniuk azoknak akiknek feladatuk.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250664
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:38:11+01:00
2011-01-19T20:38:11+01:00
nyíregyházi betti
http://blog.hu/user/56942
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249935" class="reply_nick_405947" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249935 );">@Tamarian</a>: Nem az a fő baj, hogy itt a blogon fröcsögősök vannak többségben hanem az, hogy a döntéshozói posztokon is. Az ő józan eszük is valahogy mintha csökkenőben lenne. Mi pedig itt néhányan csak hányjuk a borsót, hátha meghallja valaki a leguruló szemek zaját....
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250620
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:35:16+01:00
2011-01-19T20:35:16+01:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250569" class="reply_nick_16934" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250569 );">@tris</a>: <br />
gázártámogatás? egy vicc...<br />
ebben az országban a kamujövedelmek nagy aránya miatt minden jövedelemhez kötött támogatási formát meg kéne szüntetni. (mondjuk persze ezzel is a "becsületesek" szívnának mint mindennel.) nem tudom mi a alapján lehetne kiosztani, de ez alapján ne.<br />
hánytam tőle, mikor az 1etemi koleszba csont nélkül felvették az egyke tagot, mert a szülei minimálbéres vállalkozók voltak. beköltözni meg BMW terepjáróval jöttek...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250599
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:33:55+01:00
2011-01-19T20:33:55+01:00
driopios
http://blog.hu/user/253424
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250487" class="reply_nick_230167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250487 );">@hullámpapír</a>: Nos, nem.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.worldsalaries.org/sweden.shtml">www.worldsalaries.org/sweden.shtml</a><br />
<a rel="nofollow" href="http://www.worldsalaries.org/hungary.shtml">www.worldsalaries.org/hungary.shtml</a>
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250569
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:32:05+01:00
2011-01-19T20:32:05+01:00
tris
http://blog.hu/user/16934
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250498" class="reply_nick_319155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250498 );">@az igazi Sipi</a>: oké ha már arcoskodunk: én sem kértem gázártámogatást, noha nem számítok gazdagnak. De csórónak sem. <br />
<br />
és de mese.. ha picit is ismered az embereket akkor belátod, hogy az. <br />
<br />
a gazdag is el fogja tenni a pluszt ha jár, a csóró meg mindent elfogad mert nincs jövőképe.<br />
ilyen egyszerű
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250550
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:31:02+01:00
2011-01-19T20:31:02+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250487" class="reply_nick_230167" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250487 );">@hullámpapír</a>: es ha adot csalsz, a sajat szomszedod jelent fel es kikozositenek a barataid.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250537
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:30:23+01:00
2011-01-19T20:30:23+01:00
dr.beat
http://blog.hu/user/547158
A vidéki parasztoknak is el kéne törölni az ingyen BKV-t!<br />
Maradjanak otthon a tanyán, azt játsszanak a bikával, meg vedeljenek a bögrecsárdában!<br />
Ne akarjanak a Mekdonáldszban villogni a taktaharkányi nyugdíjas marokszedők,meg a makkoshotykai exTszelnökök, hogy már a vén párttitkárokról ne is beszéljek!<br />
Börtön meg valami rendes elfekvő kell ezeknek!<br />
Kicsi porontyok is jó helyen vannak a határba, ne hozzák őket Pestre a Vidámparkba, úgyis sokan vannak,vigyék őket intézetbe,a szülők úgyis részegek egész nap a bundapálinkától!<br />
Vidékieknek útlevél+vízum lenne kötelező, 3 évente egyszer jöhetnének a fővárosba!(kivéve tüntetés)<br />
Dodzsemezzenek otthon a traktorral, meg a boronával.<br />
Határon túliakra a fentiek vonatkoznak: menjenek Bukarestbe trolizni!
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250530
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:30:10+01:00
2011-01-19T20:30:10+01:00
Valóviláglakó
http://blog.hu/user/560811
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250398" class="reply_nick_160607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250398 );">@Kivlov</a>: <br />
<br />
Sajnos, így van.:(
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250528
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:29:56+01:00
2011-01-19T20:29:56+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250379" class="reply_nick_160607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250379 );">@Kivlov</a>: <a rel="nofollow" href="http://www.demografia.hu/letoltes/kiadvanyok/DemPort/07monostori_oregedes.pdf">www.demografia.hu/letoltes/kiadvanyok/DemPort/07monostori_oregedes.pdf</a><br />
<br />
2001 es 2009 kozott majdnem 10 szazalekkel, 1.4 szazaelkponttal emelkedett a 65+ aranya a tarsadalomban 15-rol 16.4-re.<br />
<br />
sajnos nem kopizhato ki..:-)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250498
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:28:04+01:00
2011-01-19T20:28:04+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250404" class="reply_nick_16934" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250404 );">@tris</a>: ez nem mese..<br />
en igy elek es igy gondolkodom.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250487
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:27:40+01:00
2011-01-19T20:27:40+01:00
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12245718" class="reply_nick_253424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12245718 );">@driopios</a>: a fizetésük meg többszázezres. Átszámolva.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250461
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:26:17+01:00
2011-01-19T20:26:17+01:00
jazzcool
http://blog.hu/user/68826
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250056" class="reply_nick_268151" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250056 );">@seventyfour</a>: bármilyen furcsa, Magyarországon nem a nyugdíjasok a legszegényebbek. náluk nem létezik munkanélküliség, többnyire nem sok járandóságukat minden hónapban megkapják, és évente egy picit emelik is. ők már nem nevelnek gyermeket, és többnyire hiteltartozásuk sincs.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250414
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:23:19+01:00
2011-01-19T20:23:19+01:00
Csavarhúzós
http://blog.hu/user/11133
A legutolsó nettó bér/kezdőnyugdíj arányszámban Magyarország elég előkelő, ha jól emlékszem 6. helyet foglalja el világszinten.<br />
<br />
A közszférában biztosan így van ez, nyugdíjas pedagógus ex-kollégáim 130 körüli nyugdíjat kapnak, nekem 110 körüli a fizetésem, egy kezdő meg kap 90-et. <br />
<br />
Nem igazságosabb lenne a jövedelem alapján adni kedvezményes jegyeket? Én azt is úgy adnám, hogy lenne mondjuk havi négy szabadon felhasználható ingyenjegy, meg egy olcsó bérlet, ami a reggeli és délutáni csúcsban nem lenne érvényes. <br />
<br />
Utóbbi amúgy minden jogosultságvizsgálat nélkül járna. Hiszen a csúcsidőszaki forgalmat ha sikerül lejjebb szorítani, akkor nem kell annyi jármű, tehát ő tényleg nem kerül annyiba a közlekedési vállalatnak. <br />
<br />
Ja, meg nem vonaljegy lenne, hanem 15 perces/3 megállós, 30 perces, meg 60 perces. A mostani díjszabás elég abszurd, hogy a Camponától bemegyek a Urániáig egy jeggyel, míg mondjuk az Astoriától az Urániáig szintén egy jegy (lenne, de az ember inkább legyalogolja)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250404
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:22:46+01:00
2011-01-19T20:22:46+01:00
tris
http://blog.hu/user/16934
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250221" class="reply_nick_319155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250221 );">@az igazi Sipi</a>: amit vársz az mese. Ne járjon akkor majd nem tartja a kezét.<br />
<br />
nekem is kurvára elegem van ugyanis mérnökként a papíron szép fizetésemből alig vittem haza valamit közben pedig a munkámra nagy szükség van (hiányszakma)<br />
<br />
ezért jó lenne, ha valamit csinálnának és nem olyan baromságokra kéne várni, hogy az embereknek megszólaljon a lelkiismeretük...<br />
<br />
haha
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250398
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:22:22+01:00
2011-01-19T20:22:22+01:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250259" class="reply_nick_560811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250259 );">@Valóviláglakó</a>: <br />
a bérből élők nemcsak mostanában a legkiszolgáltatotabbak, hanem cirka 20 éve...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250390
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:21:48+01:00
2011-01-19T20:21:48+01:00
jazzcool
http://blog.hu/user/68826
nagyon sok ingyenesség és kedvezmény fog megszűnni főleg a MÁV-nál, de a BKV-nál is.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250385
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:21:39+01:00
2011-01-19T20:21:39+01:00
seventyfour
http://blog.hu/user/268151
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250169" class="reply_nick_319155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250169 );">@az igazi Sipi</a>: <br />
A primitívség húzott fel, és annak aránya.<br />
Ezen a módon nem csak nyugdíjrendszer tarthatatlan, hanem az egész nyugati civilizáció. 30 év múlva nem a nyugdíj rendszer lesz a legnagyobb problémánk, hanem, hogy létezik-e még Magyarország, vagy sem? (szerintem Európa mint olyan, csak egy szép emlék lesz)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250379
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:21:26+01:00
2011-01-19T20:21:26+01:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
érdemes megkeresni egy magyar korfát. én találtam egy 2001eset: eszerint kb 1,5M ember van 65 fölött, azaz 15%-a a népességnek.<br />
most ha ezt rátesszük csak a pesti 2M emberre, akkor az 300E ember. ha ebből csak 100E tömegközlekedne fizetős esetben egy mostani nyuggerbérlettel az 100E x 4E Ft: 400M Ft /hó, azaz majd 5Mrd / év. És ez csak BP...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250372
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:20:48+01:00
2011-01-19T20:20:48+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
na jo<br />
le van szarva ez az egesz kurvalerakat, amit itt egyesek orszagnak hisznek...<br />
<br />
inkabb csinalok valami hasznosat, mint kadar nepet gyozkodjem arrol, hogy csak az jar, amiert veszed a faradtsagot es megdolgozol...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250358
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:20:19+01:00
2011-01-19T20:20:19+01:00
Kandabula
http://blog.hu/user/106785
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250200" class="reply_nick_154559" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250200 );">@Miizu</a>: egyetértek. A nyugdíjasok egy 500 méteren belüli körön tombolhatnak. Aki kilép, lelövetik!<br />
<br />
Most komolyra: "Igenis fizessenek. Ne sokat,csak pont annyit, hogyha nem muszáj, akkor pont ne menjenek olyan nagyon messzire, hanem ha tudják, oldják meg a dolgaikat a közelben." Mennyi az a pont annyi? Mennyi az az olyan messzi? Mennyi az a "közel"? Átmentünk hülyébe?
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250321
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:18:01+01:00
2011-01-19T20:18:01+01:00
Bánkbán
http://blog.hu/user/540092
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249996" class="reply_nick_128852" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249996 );">@Utó Pista</a>: És? Majd ha ott leszek nyugger, akkor így lesz nekem is. Ha meg itt, hát akkor meg így. Gondolom, azok nem farháton élnek..
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250294
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:16:02+01:00
2011-01-19T20:16:02+01:00
min
http://blog.hu/user/198408
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249989" class="reply_nick_319155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249989 );">@az igazi Sipi</a>: <br />
1- szerintem nem hisztériáztam csak a véleményemet mondtam el azt hiszem normális hangnemben.<br />
2- Úgy vélem rajtatok kívül itt senki sem siránkozott<br />
3- mutass már rá melyik hozzászólásomban hangoztattam, hogy "penzkellpenzkellpenzkellpenzkellpenzkell" ?
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250259
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:14:26+01:00
2011-01-19T20:14:26+01:00
Valóviláglakó
http://blog.hu/user/560811
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250056" class="reply_nick_268151" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250056 );">@seventyfour</a>: <br />
<br />
Talán, ha elolvasod a kommentemet rájössz, hogy sajnos mostanában nem a nyugdíjasok a legkiszolgáltatottabb réteg, hanem a bérből és jövedelemből élőké, akik nem azért vállaltak 1-2 gyereket, hogy a fél világot támogatva már egy csokit se nagyon tudjanak venni a gyerekeiknek. Igazad van, minek is szültek, ahelyett, hogy támogatnák az eddig támogatottakat. Hogy mernek ilyen önző mód szaporodni? Skandalum! Inkább három állást kellene vállalniuk, még többet adózni, hogy törvénybe lehessen foglalni az ingyen rezsit is 65 év felett, micsoda egy önző generáció ez, hogy nem hajlandó gondoskodni az idősekről.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250221
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:12:48+01:00
2011-01-19T20:12:48+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250156" class="reply_nick_16934" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250156 );">@tris</a>: en nem tartanam embernek magam, ha igy gondolkodnek es igy elnek. en nem birom, ha nem dolgozok, ha nem adok ertelmet a napjaimnak, ha nem gondoskodom magamrol es a jovomrol, az oregkoromrol. nem tudom elviselni a tudatot, ha el kell tartatnom magam es semmi hasznom. nem tudnam elkepzelni, hogy ha meltanyossagi alapon valamit megitelnek akkro meg tobbet koveteljek.<br />
<br />
es ugye mindenki magabol indul ki...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250200
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:12:03+01:00
2011-01-19T20:12:03+01:00
Miizu
http://blog.hu/user/154559
Igenis fizessenek. Ne sokat,csak pont annyit, hogyha nem muszáj, akkor pont ne menjenek olyan nagyon messzire, hanem ha tudják, oldják meg a dolgaikat a közelben. <br />
Mert manapság az ember minden szart elvesz, ha ingyen van, már egy minimális költség is visszatartó erő lehet sok embernek, talán nem csúcsidőben kellene piacra járni.. <br />
<br />
Reggelente felháborít, amikor tele a 47-es villamos, és a fehérvári úti piacnál mintha kiürülne az egész.. (fővám tér nem ér a zegyetem miatt)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250191
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:11:31+01:00
2011-01-19T20:11:31+01:00
tris
http://blog.hu/user/16934
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250084" class="reply_nick_319155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250084 );">@az igazi Sipi</a>: hát ezzel egyetértek. Nekem is keresett és jó szakmám van mégis alig lehet vele pénzt keresni. ráadásul ha hajtottam mint állat akkor csak a szart kaptam - elvárták, hogy ötszörannyit végezz el. Undorító, totál stressz volt az életem. <br />
visszagondolva egészsen sok stressz jutott nekem inkább ültem volna be valami szar önkormányzathoz.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250169
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:10:13+01:00
2011-01-19T20:10:13+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250056" class="reply_nick_268151" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250056 );">@seventyfour</a>: perszepersze...<br />
<br />
lenyugodhatsz, senki nem akarja elvenni a nyugdijukat. csak tessek tudomasul venni, hogy semmi nincs ingyen. legfeljebb masok fizetik ki...<br />
<br />
es pillanatnyilag akik fizetik, azok unjak az igenyeket es a fizetnivalok merteket. foleg annak fenyeben unjak kurvara, hogy nekik mar nem fog ebbol a kitartsabol lofasz sem jutni.<br />
<br />
legyen nyugdij. ez van. fizetem, amig ossze nem dol, mert ossze fog. legyenek kedvezmenyek is, egye fene, allom a kulonbozetet - a kedvezmeny ugyanis azt jelenti, hogy az eladasi ar es a kedvezmenyes ar kozotti kulonbseget szinten az en adombol fizetik ki...<br />
<br />
de itt azert alljon mar meg a menet...<br />
ne utaljam el meg rogton a fizetesem 30 szazalekat 3 kalapbol kihuzott szerencsesnek minden honapban, mert csak ugy langol bennem a szolidaritas tuze..?<br />
<br />
tul sokan vannak eltevedve ezzel a "nekem jar!' dumaval..
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250156
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:09:04+01:00
2011-01-19T20:09:04+01:00
tris
http://blog.hu/user/16934
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249665" class="reply_nick_319155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249665 );">@az igazi Sipi</a>: egyébként nekem is fura amit írsz. Miért is érezné magát bárki hibásnak - azért mert felveszi a segélyt? Ha egyszer úgy van kitalálva, hogy jár neki. HOgy a gazdag is felveszi a családi pótlékot - mert jár neki.<br />
<br />
nem várhatod, hogy azt mondja majd: hogy tényleg nekem lehetne munkám is, úgyhogy nem kérek segélyt, meg minek családi elég gazdag vagyok..<br />
<br />
ilyen csak a mesében van.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250120
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:06:41+01:00
2011-01-19T20:06:41+01:00
seventyfour
http://blog.hu/user/268151
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250013" class="reply_nick_31327" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250013 );">@üvöltő dervis</a>: <br />
Nem kell Update ahhoz, hogy leszűrjük "honfitársaink" összetartását...Ha én szívok, szívjon mindenki! Made in Hungary
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250084
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:03:51+01:00
2011-01-19T20:03:51+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12250013" class="reply_nick_31327" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12250013 );">@üvöltő dervis</a>: errol nincs mit mondani...<br />
<br />
menekuljon innen akinek er valamit a munkaja.<br />
itt ugyanis fel fogjak zabalni az ingyenelok.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250056
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:02:45+01:00
2011-01-19T20:02:45+01:00
seventyfour
http://blog.hu/user/268151
Aztakurva!<br />
Minek élnek a bice-bóca, vizeletszagú, zsémbes, ráncos, petyhüdt nyuggerek? Ne is legyen nyugdíj! Sőt BKV se legyen!<br />
A hozzászólók 90%-a akkora primkó, mint majdnem én!<br />
Az senkinek sem tűnik fel, hogy a legkiszolgáltatottabb embereket akarják sarcolni?<br />
Fogadjunk, hogy a választások utáni helyzetre a legfanatikusabb fidesz-szavazó sem számított!<br />
A 65 év felettiekről van szó. <br />
Minek szül a sok tahó, ha nem tudja eltartani?<br />
Így is lehet nézni. Sivár lélekkel, mizantrópként.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12250013
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T20:00:21+01:00
2011-01-19T20:00:21+01:00
üvöltő dervis
http://blog.hu/user/31327
Javaslom az UPDATE elolvasását mindenkinek! Ilyenkor már nem tudom mit gondoljak? Kíváncsian várom a folytatást...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249996
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:59:33+01:00
2011-01-19T19:59:33+01:00
Utó Pista
http://blog.hu/user/128852
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249414" class="reply_nick_540092" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249414 );">@Bánkbán</a>: Ami azt illeti te se álltál kétszer sorban.....<br />
<br />
Mit igazol a mostani statisztika? NAAA, SZERINTED MIT???? B+! A mostani helyzetet!<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=1554">www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=1554</a>
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249989
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:59:02+01:00
2011-01-19T19:59:02+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249927" class="reply_nick_198408" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249927 );">@min</a>: meg nem..:-D<br />
<br />
arrol beszelek, hogy szemelyes sertesnek erzed, hogy elfogyott es nincs tobb es hiszteriazol, hogy "penzkellpenzkellpenzkellpenzkellpenzkell", mint valami szaros 4 eves aki nem erti meg, hogy tavaly meg 3 legora is telet, de most bizony csak egy felet tudunk kigazdalkodni.<br />
<br />
es azt sem fogod fel, hogy mi mar tudjuk, nekunk egy fel legokocka sem fog mar jutni. ennek fenyeben kisse igazsagtalannak erezzuk ezt a pofatlan sirankozast.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249944
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:55:51+01:00
2011-01-19T19:55:51+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12248394" class="reply_nick_196125" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12248394 );">@Kis ember</a>: nem basztam ra..<br />
csak te nem hagyod magad befolyasolni a tenyektol:-)<br />
<br />
ugyhogy helyedre...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249935
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:55:29+01:00
2011-01-19T19:55:29+01:00
Tamarian
http://blog.hu/user/405947
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249187" class="reply_nick_56942" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249187 );">@nyíregyházi betti</a>: Ne aggódj, vannak sokan. Csak pont azért, mert náluk rendben vannak a prioritások, eszükbe nincs ezen a színvonalon - itt kérek elnézést, ez már az sem - előfordulni. Mozog itt néhány ép lelkű, érzékű Ember, de majd rájönnek, hogy tök felesleges. Ezeknél az embereknél nincs bemenet... Falra meg minek hányni a borsót. Ők meg hadd okádják egymásra a keservüket. Annál nagyobb büntijük úgysem lehet, mint hogy a saját életüket kell élniük :D
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249927
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:54:53+01:00
2011-01-19T19:54:53+01:00
min
http://blog.hu/user/198408
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249801" class="reply_nick_319155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249801 );">@az igazi Sipi</a>: Te miről beszélsz? Elszívtál valamit?
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249926
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:54:51+01:00
2011-01-19T19:54:51+01:00
Goompah
http://blog.hu/user/385504
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12247897" class="reply_nick_554726" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12247897 );">@krisztina69</a>: <br />
<br />
"Apósom 43.000 forint nyugdíjat kap 40 év után, mert a rendszerváltás után minimálbér + zsebbe"<br />
<br />
Nem mi ndenki olyan adócsaló szennyláda, mint a családod tagjai.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249906
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:53:32+01:00
2011-01-19T19:53:32+01:00
Bánkbán
http://blog.hu/user/540092
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249510" class="reply_nick_554726" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249510 );">@krisztina69</a>: Nem tudtam, hogy csak 1 aktív utazik, a többi nyugdíjas. Nekem egyébként mindegy, legyen igazad., Vidéki vagyok, biciklivel járok, ha 65 leszek, akkor is így lesz. Sajnállak benneteket, hogy reggel nyomorogtok a buszon, loholtok a büdös, lerobbant fővárosban. S nagyon szeretném, ha javulna a helyzet. Mert végül is az én fővárosom is.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249879
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:52:19+01:00
2011-01-19T19:52:19+01:00
Goompah
http://blog.hu/user/385504
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12247666" class="reply_nick_554726" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12247666 );">@krisztina69</a>: <br />
<br />
Hát igen, a hozzászólásod tipikusan a dögöljön meg a szomszéd tehene típusú.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249872
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:51:58+01:00
2011-01-19T19:51:58+01:00
Túrós (törölt)
http://blog.hu/user/469123
Ja, ha majd mindenkinek 10 rongyos bérletet kell venni minden egyes vonalra akkor sem lesz rend meg <br />
fejlődés, azt is benyelik.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249859
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:51:26+01:00
2011-01-19T19:51:26+01:00
min
http://blog.hu/user/198408
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249763" class="reply_nick_547328" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249763 );">@teefau</a>: elromlott a space billentyűd?
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249801
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:48:14+01:00
2011-01-19T19:48:14+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12248395" class="reply_nick_198408" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12248395 );">@min</a>: de a markod tudod tartani a penzemert, igaz?:-)<br />
<br />
sot, meg itt lazadozol baszod, hogy az ingyenebed melle nem jar ingyen dupladeszert..<br />
<br />
mesz te a picsaba:-)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249774
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:46:59+01:00
2011-01-19T19:46:59+01:00
venszivar
http://blog.hu/user/405242
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249414" class="reply_nick_540092" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249414 );">@Bánkbán</a>: Úgy vettem észre,hogy mintha,szinte senki nem emlékezne arra,hogy hosszú évekig százmilliókat,majd 2010-re,már milliárdokat síboltak el,főleg a felső vetetők.Mostanra már talán,ha 4-5 fő lesz felelősségre vonva........HA !!"Minden ""csoda""három napig tart".A több ezer közép s felső vezetők fizetése biztos nem csökkent!Majd mi összedobjuk....!Jó kis hely az a BKV,már akinek.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249763
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:46:30+01:00
2011-01-19T19:46:30+01:00
teefau
http://blog.hu/user/547328
Édes Istenem, végigolvasva a kommenteket egyszerűen az az érzésem támadt hogy a Szomszédok 3459. epizódját élvezem...dehátnincspénzésmibőlfizetrezsitaszegénynyugdíjaséhenhalunkjaunártól...ott volt ez divat kéthetente, hogy a nyugdíj mellett taxizó bácsi cipőt sem tud venni és telesírta a colorstart hogy most azonnal megdöglenek...nagyon beragadt ez mindenkinek, Lenke néni, kevés pénz, mi az hogy vízóra mostantól, olcsó gáz mer' jár...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249735
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:44:45+01:00
2011-01-19T19:44:45+01:00
min
http://blog.hu/user/198408
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249517" class="reply_nick_560811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249517 );">@Valóviláglakó</a>: Nem nem félreértesz a helyzetedet illetően. Maximálisan megértem amiről írsz én is mérgelődök pl azon, hogy a nagycsaládosok kapnak mindenféle kedvezményt egy olyan ember mint pl te viszont semmit. Ez gáz.<br />
Viszont nem kell egy kalap alá venni a nyugdíjasokat sem pl ebben a buszjegy kérdésben. itt kellene egy olyan nem korrupt (tudom álom)hivatal aki ellenőrzi a jogosságokat és tényleg rászorultsági és kor alapon lehessen akár sávos kedvezményt kapni. Az átlag feletti keresetű nyugdíjas valóban ne kapjon kedvezményt de egy átlag alattitól ne sajnáljuk már.<br />
<br />
Na mindegy meggyőzni senkit sem lehet én nem is akarok. Leírtam ami a témában a véleményem aztán ennyi. További jó világmegváltást.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249690
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:42:12+01:00
2011-01-19T19:42:12+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249647" class="reply_nick_551524" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249647 );">@LEG X</a>: prbalnal csak meg tomegkozlekedni kicsit az europai nagyvarosokban v az usa varosaiban..:-)<br />
<br />
mindjart sirva konyorogned vissz a bkvt...
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249665
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:40:48+01:00
2011-01-19T19:40:48+01:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12248729" class="reply_nick_56942" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12248729 );">@nyíregyházi betti</a>: hagyjuk mar ezt a a suket dumat.<br />
<br />
te mindig azt akarod bemagyarazni, hogy ami az emberekkel tortenik az nem az emberek hibaja es ami az orszaggal tortenik az nem az ott elok hibaja.<br />
<br />
hat ki mase?<br />
<br />
az ufoke? az uregi nyulake?<br />
<br />
sokszor elmondtam mar, nem fogsz tudni meggyozni arrol, hogy barmikor is ez a kurvaorszag egy tisztesseges kozopsseg lesz amig az emberek nem fogjak fel, hogy ami itt van, azt bizont sajat maguknak szartak ide. ez az allando kifogaskereses meg meglehetosen gerinctelen es gyerekes dolog. nekem a szuleim mar 10 evesen megmagyaraztak, ha egyest kapok, nem a tanar a hulye. neked hany evesnek kell ehhez lenned?
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249662
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:40:43+01:00
2011-01-19T19:40:43+01:00
lolperec
http://blog.hu/user/132881
céges autó.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249647
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:40:02+01:00
2011-01-19T19:40:02+01:00
kalandlövész
http://blog.hu/user/551524
A BKV neve Magyarországon szitokszóvá vált az utóbbi időben. Velejéig romlott társaság :(
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249619
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:38:06+01:00
2011-01-19T19:38:06+01:00
Valóviláglakó
http://blog.hu/user/560811
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249175" class="reply_nick_16934" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249175 );">@tris</a>: <br />
<br />
Sajna a saját szülők sem segítenek, pedig ők otthon is vannak. Míg az ingyen közlekedés arra jó, hogy a másik városba bemenjen anyám vásárolgatni, barátnőzni, arra már fárasztó, hogy plusz 20 kilométert rádobjon és vigyázzon az unokára - csak néha, vagy ha beteg, hisz 1-2 napnál több táppénzt nem csak, hogy rossz szemmel néztek a munkában, de akkora jövedelem kiesés volt, hogy következő hónapban úszhatott a kaja pénz, a gyógyszerek horror áráról nem is beszélve. Voltaképp azt várják a szüleim, hogy én menjek látogatni őket a gyerekkel, de nekem erre már végleg nem futja.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249517
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:33:27+01:00
2011-01-19T19:33:27+01:00
Valóviláglakó
http://blog.hu/user/560811
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249192" class="reply_nick_198408" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249192 );">@min</a>: <br />
<br />
Ezzel csak azt akartam elmondani, hogy ilyen helyzetben vannak/voltak a jól kereső egyedülálló nők, gondolom a rosszul kereső, de még a segélyezési szint felettiek élők még nehezebb helyzetben voltak/vannak, mégis kell venniük bérletet vagy a jegyet, ahogy két munkanélkülis teljes családtagoknak is, de a közepesen kereső két keresősek is egyre reménytelenebb helyzetben vannak. <br />
<br />
Nem értem, hogy miért nehéz megérteni, hogy nem telik ennek az országnak mindenre, hogy meddig-meddig kell még felélni a jövőt? Merthogy nekem nyugdíjam nem lesz, az elég biztos, de ha így megy tovább a gyerekemnek még országa sem? Miért nem tudnak mások is lemondani egy kicsit, miért nekünk kell egyfolytában húsz éve a remény legcsekélyebb jele nélkül?
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249510
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:33:05+01:00
2011-01-19T19:33:05+01:00
krisztina69
http://blog.hu/user/554726
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249414" class="reply_nick_540092" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249414 );">@Bánkbán</a>: Ezzel a logikával a buszon csak 1 ember vegyen jegyet, miatta úgyis elindul a busz, akkor meg már a többinek miért. Igenis lesz hozadéka az ingyenesség megszűntetésének, például reggel nem kell préselődni a buszon a nyugdíjasok miatt. Ez is haszon. Abban igazad van, hogy a BKV nem fog javulni pláne úgy, hogy a "fideszes" Tarlós telerakja a hivatalt mszpsekkel, a létszámcsökkentés ellenére egyre többen vannak a hivatalban. Leépítik a 40%-ot de a vezetés egyre duzzad. Eddig 3 főpolgármester és 3 aljegyző helyett mindkettőből 4 lett. Nem várok változásokat
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249503
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:32:43+01:00
2011-01-19T19:32:43+01:00
Kepan
http://blog.hu/user/470913
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249055" class="reply_nick_523736" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249055 );">@Bepes Elek</a>: <br />
<br />
Oké, én ismertem ezeket a statisztikai számokat, de azt ne felejtsd el, hogy ezek csak átlagok!<br />
Aztán van 40000 olyan nyugdíjas akik összesen kapnak 9.5 milliárdot, 200ezer felett. <br />
<br />
Megmondom őszintén, sokkal fontosabbnak tartom azt, hogy a 10 milliós országunkban ne 2 millió ember tartson el mindenkit. Valóviláglakó-t megértem, és azt forszírozom, hogy égetőbb a munkahelyteremtés, mintsem azok basztatása, akik felneveltek minket. Munkahelyteremtés, de nem kiskapukkal, hogy minimálbér + zsebbe a pénz, hanem rendesen fizető munkáltatókkal.<br />
<br />
Ha "csak" 400 ezerrel nőne az adófizetők száma, már könnyebb lenne.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249498
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:32:31+01:00
2011-01-19T19:32:31+01:00
venszivar
http://blog.hu/user/405242
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249127" class="reply_nick_151868" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249127 );">@Gyurma73</a>: Csak juttat nektek is abból a "kevés" nyugdíjából!?Unokának?
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249452
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:29:25+01:00
2011-01-19T19:29:25+01:00
min
http://blog.hu/user/198408
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249374" class="reply_nick_523736" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249374 );">@Bepes Elek</a>: Látom megfogtad a dolog lényegét. Gratulálok.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249414
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:27:06+01:00
2011-01-19T19:27:06+01:00
Bánkbán
http://blog.hu/user/540092
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249000" class="reply_nick_523736" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249000 );">@Bepes Elek</a>: Miért hivatkozol itt erre a mostani statisztikára? Mit igazol ez? A helyzet az, hogy Te vagy az, aki tájékozatlan! Nem elég tudni, hogy van ilyen, bele is kéne olvasni! Például azért, hogy megértsd! Mert például ha elővennéd az aktív korúakról szóló statisztikát, kiszámolnád, mi lenne, ha azok is dolgoznának, akik most nem teszik, és nem is tanulnak, akkor ráébrednél, hogy honnan a hiány. S bármilyen furcsa, szerintem a nyugdíjas nem lehet ellenség. Mint ahogy a fiatal sem. Sőt, a gyerek sem. Még akkor sem, ha irigyled tőle az ingyen villamosjegyet. A tény pedig, hogy esetleg ennek megvonása bizony nem hoz majd semmit a konyhára. Mert akkor majd nem utaznak, vagy esetleg nem ezzel. Az egész ingyen jegy ügyes majdnem ingyenes marketing fogás. Ugyanúgy, mint a falusi körhintán volt a "katonáknak gyerekeknek féláron". Semmi nem indokolja sem azt, hogy legyen, sem azt hogy nem, csak az, hogy aki megadja, nyer vele szimpátiát, aki elveszi, az meg az ellenkezőjét, és mást nem. Ettől azt remélni, hogy a rosszul szervezett BKV a hozzá nem értő velejéig korrupt 'vezetőivel' majd megjavul, vagy egy szemernyivel is javul, hááát enyhén szólva illúzió.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249412
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:26:56+01:00
2011-01-19T19:26:56+01:00
Halál Bika
http://blog.hu/user/238122
Nem a bkv szivat, hanem a kormány, de mindegy végülis mert a bkv is állami cég.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249397
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:25:46+01:00
2011-01-19T19:25:46+01:00
tris
http://blog.hu/user/16934
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249031" class="reply_nick_560811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249031 );">@Valóviláglakó</a>: egyébként is igazad van, kva szarul van kitalálva. <br />
Ismerek nagyon gazdag (milliomos) háromgyerekest és rohadt szegény gyermekeit egyedül nevelő két gyerekest is. Az előző nem dolgozik, a másik halálra melózza magát. És ki kapja a kedvezményeket?<br />
hát persze hogy a dúsgazdag!
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249374
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:24:13+01:00
2011-01-19T19:24:13+01:00
Bepes Elek
http://blog.hu/user/523736
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249192" class="reply_nick_198408" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249192 );">@min</a>: """te is minden nyugdíjast egy kalap alá vonsz úgy más szemszögéből a te állapotodat is egy kalap alá vonják az olyan gyermekét egyedül nevelő anyákkal akiknek átlagon felüli a bérezése."""<br />
<br />
Szerinted kiből van több?
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249209
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:16:00+01:00
2011-01-19T19:16:00+01:00
Kepan
http://blog.hu/user/470913
Eszembe jutott egy dolog:<br />
"A kormány pedig nem dotálja teljes mértékben, így a BKV hiánya ennek is köszönhető."<br />
<br />
Miért is kéne dotálnia a kormánynak egy olyan fővárosi céget, amely képtelen rendesen gazdálkodni?<br />
<br />
A BKV Budapest főváros cége. Budapest fővárosunknak van egy költségvetése. Ebből gazdálkodja ki a tömegközlekedést, de vidékiek adójából nem dotálgatunk több tízmilliárdokat, csak mert a cégnél nincs értelmes ember aki belátná, hogy ez így nem megy.<br />
Ezesetben azt mondanám, hogy jó akkor legyen mondjuk 1000-1500 egy bérlet 6 év alatt és 65 felett. <br />
<br />
De amíg az megy, hogy mindenki adójából tejeltetjük a bkv-t, addig kissé demagóg gondolat, amit a rádióban említettek.<br />
<br />
Vidéken nem nagyon van bliccelés. Felszállsz a buszra az első ajtón, ha van rá jegyed/bérleted vagy megveszed a sofőrtől.<br />
<br />
+1, ha már így belejöttem. :)<br />
Vidéken fajlagosan sokkal drágább a helyi közlekedés. 3 példa:<br />
Érd, 3600, 6 járat<br />
Székesfehérvár, 6200, ~40 járat<br />
Győr, 5450, 40 járat<br />
<br />
ezzel szemben Bkv 9600, ~200 busz, 3 metró, 20 troli, 30 villamos, 3 hév és a fogaskerekű.<br />
<br />
No akkor ez most hogy van?
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249192
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:14:48+01:00
2011-01-19T19:14:48+01:00
min
http://blog.hu/user/198408
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249031" class="reply_nick_560811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249031 );">@Valóviláglakó</a>: Teljesen igazad van ha a te szemszögedből nézzük a dolgokat de ahogy most te is minden nyugdíjast egy kalap alá vonsz úgy más szemszögéből a te állapotodat is egy kalap alá vonják az olyan gyermekét egyedül nevelő anyákkal akiknek átlagon felüli a bérezése. <br />
Nagyanyámnak ha a nyugdíjából kellene megélnie éhen halna de nálunk szerencsére segítőkész a család egymás irányába.<br />
Az, hogy az eddig befizetett adódat eltékozolták, elosztogatták az nem a idősek hibája. Szerintem megfelelő elosztással jutott és maradt volna.
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249187
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:14:34+01:00
2011-01-19T19:14:34+01:00
nyíregyházi betti
http://blog.hu/user/56942
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12248057" class="reply_nick_198408" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12248057 );">@min</a>: A hozzád hasonló józan gondolkodású fiatalok tartják még bennem a lelket. Miért az acsarkodó, gonoszok vannak többen, miért nem Ti???
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249175
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:13:47+01:00
2011-01-19T19:13:47+01:00
tris
http://blog.hu/user/16934
<a href="http://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben?fullcommentlist=1#c12249031" class="reply_nick_560811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12249031 );">@Valóviláglakó</a>: :( <br />
amit a nagyszülőkről írtál az nagyon felháborító - nekem sem segítenek semmit (el se vállalják a gyereket) persze nekik baromi jól jött hogy szinte mások nevelték a gyerekeiket óvodás korukig (rokonok)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249155
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:12:19+01:00
2011-01-19T19:12:19+01:00
Bepes Elek
http://blog.hu/user/523736
A 3,3 millió nyugdíjasból cirka 500 ezernek van 40 vagy annál több SZOLGÁLATI (és nem munkaviszonya)
https://ussonmeg.blog.hu/2011/01/19/nincs_kedvezmeny_a_jovoben/full_commentlist/1#c12249127
Válasz erre: Miért a nyugdíjasokat és kisgyerekeseket kell szívatni?
2011-01-19T19:10:53+01:00
2011-01-19T19:10:53+01:00
Gyurma73
http://blog.hu/user/151868
Anyósom 66 éves 140 ezer a nyugdíja ő ingyen utazhat,nekem 130 s nettóm én meg 10ezerért.<br />
miért is?